Thanks For Your Support

Wednesday, November 2, 2011

premium beautiful hilangkan sakit belakang

Kira-kira 80 peratus orang dewasa pernah alami sakit leher dan belakang.
Selain bebanan tubuh badan, masalah ni juga boleh disebabkan saraf tunjang, paru-paru dan abdomen tak normal

DIANGGARKAN 80 peratus orang dewasa pernah alami masalah sakit belakang dalam hidup mereka dan kira-kira 50 peratus pula mengalami sakit leher atau sakit tengkuk. 
Malah, sakit belakang dan sakit tengkuk atau leher adalah kesakitan paling lazim yang memaksa pesakit berjumpa doktor, selain jadi penyebab utama kecacatan, meninggalkan kerja dan membabitkan kos penjagaan kesihatan yang tinggi.

Secara perubatan, leher dan bahu terdiri daripada otot, tulang, saraf, arteri dan salur darah, begitu juga ligamen dan struktur sokongan lain. Banyak keadaan yang boleh menyebabkan sakit leher dan belakang khususnya kawasan sekitar bahu. Ada yang mengancam nyawa seperti serangan jantung dan trauma serta keadaan lain seperti bebanan.

Perlu diketahui, antara tabiat buruk yg sebabkan sakit belakang adalah:
  • Gemar membongkok ke depan dan beralih ke kiri dan kanan ketika mengangkat atau menarik sesuatu. 
  • Membongkok ke depan dan ke bawah ketika bekerja. 
  • Perjalanan yang jauh tanpa berhenti rehat. 
  • Berdiri terlalu lama. 
  • Membawa barang yang beratnya tak seimbang. 
  • Duduk membongkok di kerusi.
  • Membongkokkan badan ketika batuk atau bersin. 
  • Memakai kasut bertumit tinggi.
percaya tak premium beautiful sangat berkesan dalam membantu menghilangkan sakit belakang???? tak percaya kena la cuba ;)

dan tau tak korang dengan pemakaian Premium Beautiful boleh menegakkan tulang belakang? Membetulkan posture badan? Membaiki kedudukan tulang dengan betul? Bila berdiri, duduk, rukuk, berjalan korang akan berada pada kedudukan tegak sentiasa? Tanpa rasa sakit sikit pun, malah tanpa sedar, korang sebenarnya dah tampak segak dan tinggi. Ajaib kan??? Premium Beautiful juga dah dapat penganugerahan Chiropractic - Badan Kesihatan Dunia??? Ya...So, Tahniah pada yang dah ada set Premium Beautiful  sebab korang bebas dari sakit belakang dan pinggang yang BONUS nya mereka sentiasa nampak tegak, segak dan professional. 
see....dulu tujuh-tujuh kami ni bongkok sikit and kerap sakit belakang. almaklum la dah bape kali beranak kan. so sakit pinggang, sakit belakang memang normal untuk wanita lepas bersalin. memang sakit tu satu anugerah tapi tak kan la nak biarkan je sakit korang tu berpanjangan. kalau kita sakit sapa nak tengok anak-anak, nak buat keje umah, nak siapkan makan minum suami??? so kesihatan dan tak di serang sakit belakang tu penting tau untuk kita lakukan tugas harian kita dengan selesa.

nak dapatkan rebate premium beautiful pun cepat-cepat la call i okay...boleh bagi free fitting n free consultation.

call me a.s.a.p
012-3609814

BB Pin
257D41EB









No comments:

Post a Comment