Thanks For Your Support

Tuesday, September 25, 2012

Premium Beautiful : Premium beautiful as one stop center

Jangan fikir lama sangat untuk nak pakai ke tak nak..nak pakai ke tak nak..makin lama fikir kang lagi banyak alignment badan tu lari ;)

Berbaloi-baloi pun kalau hadiahkan diri sendiri satu set premium beautiful. Bukan apa, pakej tau pb ni..baju dalam seumur hidup. Dah la ada jaminan baik pulih seumur hidup makna nye kalau nanti pb uols koyak ke cangkuk tecabut ke anta je repair free of charge tanpa resit. sebab tu penting untuk beli pb ni dengan agent yang commited dengan business premium beautiful ni. Mcm mana nak tau agent tu komited ke tak? Tengok je la update facebook dan blog diorg. Mana yang rajin update dan sentiasa buat uols teruja tu, tu la salah satu ciri agent yang komited. Kalau salah beli dengan agent yang hanya melepaskan batuk di tangga je memang uols la yang kesian nanti sebab mesti segan kan nak minta tolong dengan orang lain. Last-last terpaksa la uols simpan je pb tu buat pekasam dalam almari. Sayanggg sangat kalau jadi kes macam ni kan ;) 

Premium Beautiful Mahal?
as for me pelaburan untuk kesihatan yang lebih kurang 2k ni je kalau sayang nak invest memang tak tau nak kata apa la ;)
Just imagine la ye, salah satu kebaikan pb membantu proses mendapatkan zuriat. Try to conceive with pb hanya perlu lebih kurang 2k je. Dan kalau buat rawatan IVF??? Cecah tak puluhan ribu??? mesti cecah punye kan. Berhasil atau tak semua tu terpulang pada izin Allah SWT. 

Tu contoh je ye...actually banyak lagi contoh perbandingan yang sal boleh share kat sini tapi nanti-nanti la bila datang mood nak update benda lain pulak. Dari contoh nak conceive baby antara pakai pb dan IVF ni kita dah dapat gambaran yang actually pb ni antara rawatan alternatif termurah untuk kita. Lagi pun tak de sebarang risiko kalau pakai pb ni. 


Okay la jom kita tengok testimoni terpilih untuk entry kali ni. Testimoni dari ibu anak tiga. Seorang surirumah yang tetap nak nampak cantik dan nak sentiasa kekal sihat. So pakai pb sambil buat keje umah memang lah tersangat best ;)



ni la antara sebab kenapa premium beautiful ni di panggil one stop center.


Salleha Roslan
011-1631 1641





No comments:

Post a Comment